Visar inlägg med etikett Pepparkakor med ädelost och glögg skulle vara gott.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Pepparkakor med ädelost och glögg skulle vara gott.. Visa alla inlägg

måndag 2 november 2009

Nu så får det vara nog

Har ju faktiskt varit här en bra stund idag. Och nu ska jag iväg och träna. För att senare ikväll orka hålla kurs i den ädla konsten att sitta i en bostadsrättsförenings styrelse. Jag gör då så många roliga saker mest hela tiden.