Hemma på min gata i stan, där jag bor, där går det inte att få en parkeringsplats efter kl 18 på kvällarna. Ikväll har jag varit på möte till 22.30. Och då, tjosan i min lilla låda! En ledig plats på 7-dygnsparkeringen! 7 dygn utan att behöva jaga efter en ny plats.
Ja jäklar.
1 dag sedan
