1 dag sedan
Visar inlägg med etikett Och jag vann på Suz blogg. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Och jag vann på Suz blogg. Visa alla inlägg
måndag 14 december 2009
Vinter
Så då kanske det äntligen kan bli vinter. Lite vitt på marken idag, knappt minusgrader. Fortsätt så och håll kvar till den 10 januari. Sen räcker det. Tummis på det?
Något att snacka om:
jippi.,
Och jag vann på Suz blogg
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
