Visar inlägg med etikett Och jag måste kolla att jag har pengar på kontot. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Och jag måste kolla att jag har pengar på kontot. Visa alla inlägg

lördag 27 november 2010

La la la la lördag!

Och jag lallar mig iväg och tränar. Sen väntar brunch med söta tonåringarna och efter det Bajen - Vetlanda. Du själv då? Slödag eller stressdag? Om du frågar mig tycker jag att du ska satsa på slödagen.