Visar inlägg med etikett Nytt jobb.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Nytt jobb.. Visa alla inlägg

onsdag 22 april 2009

Ibland är det svårast att få till rubriken

Konferensen var bra. Och fantastisk mat. En liten detalj bara, vi råkade vara på samma båt som Färjan spelas in på. Märkligt, men jag såg inga kameramän/kvinnor på hela resan. Mina arbetskamrater gjorde det, men höll sig undan.

Känner mig lägre än den sjunkna båt Lundell sjunger om. Ja, ja, jag vet varför. Men så här i slutet av projektet är det svårt att uppbåda vilja och entusiasm, speciellt som alla runt om i organisationen drabbats av kollektivt galenskap och slutat tänka.

Nytt jobb, någon? Jag kan vara trevlig och arbetar flitigt. Svar till "mer än desperat".