Det finns en Edblad i Västermalmsgallerian, och eftersom jag hade både tid och presentkort svepte jag in där idag. Eftersom jag har mer tid kvar, och presentkort, är det troligt att jag sveper in där en annan dag också.
1 dag sedan
Min lathet har räddat mig från mycket arbete!