Visar inlägg med etikett Nu vill jag ha något humörhöjande har du något tips?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Nu vill jag ha något humörhöjande har du något tips?. Visa alla inlägg

tisdag 8 april 2014

Jag råkade

Det finns en Edblad i Västermalmsgallerian, och eftersom jag hade både tid och presentkort svepte jag in där idag. Eftersom jag har mer tid kvar,  och presentkort, är det troligt att jag sveper in där en annan dag också.