Visar inlägg med etikett Nu blev jag plötsligt sugen på ägghalvor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Nu blev jag plötsligt sugen på ägghalvor. Visa alla inlägg

fredag 18 april 2014

Sparsamhet är en dygd

Jag är väldigt glad att mina ungdomar inte slösar med mat. Kastar i onödan. Men att spara detta paket müsli kanske är att överdriva. Lite.
Nu påsklunch hos mamma. Med alla ungdomar. Glad Påsk på dig!