Det har skrivits spaltmeter om honom och hans program.
Jag tänker inte skriva så himla mycket. Bara fråga mig själv, hur länge kan jag se programmet utan att vilja gå ut och skrika på balkongen?
Jag tänker inte skriva så himla mycket. Bara fråga mig själv, hur länge kan jag se programmet utan att vilja gå ut och skrika på balkongen?

