Visar inlägg med etikett Nä jag ska nog ta en bit kex och lite brie nu. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Nä jag ska nog ta en bit kex och lite brie nu. Visa alla inlägg

torsdag 21 juli 2011

Hur länge klarar jag mig?

Det har skrivits spaltmeter om honom och hans program.
 Jag tänker inte skriva så himla mycket. Bara fråga mig själv, hur länge kan jag se programmet utan att vilja gå ut och skrika på balkongen?