Visar inlägg med etikett Mot träningen och resten av dagen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Mot träningen och resten av dagen. Visa alla inlägg

måndag 15 november 2010

De säger så mina tonåringar

"Väck mig innan du går". Bara för det funderar jag på att dra redan nu. Men gymet är inte öppet ännu. Så de får lite sovmorgon.