Visar inlägg med etikett Min värld är vanligtvis väldigt vacker men nu känns den skrämmande. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Min värld är vanligtvis väldigt vacker men nu känns den skrämmande. Visa alla inlägg

fredag 22 juli 2011

Att inte se på tv eller lyssna på radion

Skogspromenerat två gånger idag med tonårsdottern. Jag är lyckligt lottad. Sen balkonghäng, vin, bokläsning, mat och nu kommissarie Morse. Lite bloggläsande och ser flera inlägg om Oslo. Jag undrar, va då? Tyvärr är det så hemskt att jag inte får ihop de olika rapporterna från Aftonbladet. Här och här.