1 dag sedan
Visar inlägg med etikett Min värld är vanligtvis väldigt vacker men nu känns den skrämmande. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Min värld är vanligtvis väldigt vacker men nu känns den skrämmande. Visa alla inlägg
fredag 22 juli 2011
Att inte se på tv eller lyssna på radion
Skogspromenerat två gånger idag med tonårsdottern. Jag är lyckligt lottad. Sen balkonghäng, vin, bokläsning, mat och nu kommissarie Morse. Lite bloggläsande och ser flera inlägg om Oslo. Jag undrar, va då? Tyvärr är det så hemskt att jag inte får ihop de olika rapporterna från Aftonbladet. Här och här.
Något att snacka om:
Min värld är vanligtvis väldigt vacker men nu känns den skrämmande
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
