Visar inlägg med etikett Min vänstra armbåge kliar och min vänstra fot ser lite ut som om den fått psoriasis det är lite synd. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Min vänstra armbåge kliar och min vänstra fot ser lite ut som om den fått psoriasis det är lite synd. Visa alla inlägg

torsdag 9 februari 2012

Nu

Jag tar Jane Austen, och Emma, och lägger mig. Det här kan gå hur som helst. Jag hoppas att jag är pigg imorgon. För jag behöver vara det.