Visar inlägg med etikett Meteorologerna sa att det skulle bli molnigt vid 15-tiden kl är bara 14 nu och det är väldigt molnigt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Meteorologerna sa att det skulle bli molnigt vid 15-tiden kl är bara 14 nu och det är väldigt molnigt. Visa alla inlägg

tisdag 29 april 2014

Renlighet är en dygd

God handhygien ett måste när yngsta ligger däckad i maginfluensa. Men jag tar nog även till klassikern "sprita sig".