1 dag sedan
Visar inlägg med etikett Meteorologerna sa att det skulle bli molnigt vid 15-tiden kl är bara 14 nu och det är väldigt molnigt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Meteorologerna sa att det skulle bli molnigt vid 15-tiden kl är bara 14 nu och det är väldigt molnigt. Visa alla inlägg
tisdag 29 april 2014
Renlighet är en dygd
God handhygien ett måste när yngsta ligger däckad i maginfluensa. Men jag tar nog även till klassikern "sprita sig".
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

