Idag fortsätter jag påskfirandet, på landet. Jag ska till Ösmo och lata mig. Att Lena ihärdigt pratar om vårbruk, ta tag i och annat obegripligt tänker jag totalt ignorera. Att champagnen är på kylning är jag övertygad om.
1 dag sedan
Min lathet har räddat mig från mycket arbete!