Har varit vaken ett par timmar. Funderar på att gå iväg till jobbet. Har en av de få dagar när jag har möten precis hela tiden. Problemet är att jag mår vansinnigt illa. Det känns som om jag ska få hänga över porslinstolen hela dagen. Och någonting säger mig att det är bättre att göra det hemma än på jobbet.
Ska lägga mig två minuter och se om det går över.
1 dag sedan
