Visar inlägg med etikett Mätt och belåten. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Mätt och belåten. Visa alla inlägg

lördag 28 november 2009

Brunch

Tränade med E och sen en liten stund med kära vännen. Så vid halv tre blev det äntligen brunch, på Kvarnen på söder. Mycket gott och mycket. Så nu är det soffan och Monk,och andra deckare resten av kvällen. Imorgon blir det IKEA och bortbjudna på adventsfika.

Mer än så här blir det inte ikväll, men du har väl också annat att göra?