Visar inlägg med etikett Lustig känsla att vara både melankolisk och förbannad. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Lustig känsla att vara både melankolisk och förbannad. Visa alla inlägg

söndag 6 april 2014

Saknar

Någon gång igår tappade jag, eller slängde med soporna, mina nycklar. Dumt. Men inte hela världen. Mest saknar jag min fina uggla.
Igår var jag för första gången på Stockholms Auktionshus i Värtahamnen. Nu har jag laddat ner appen, kanske jag hittar något fint. 
För övrigt vill jag uppmana dig att läsa Maciej Zaremba i dagens DN. Helsidan. "När modet och omdömet sviker kan arrogans hjälpa oss på traven". Om att våga stå upp för sin åsikt. Mycket läsvärt. Jag tänkte länka, men hittar den inte ännu på nätet. Jag har förmånen att få läsa pappersupplagan.