Visar inlägg med etikett Kanske blir det boksignering snart. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Kanske blir det boksignering snart. Visa alla inlägg

söndag 28 november 2010

Det är synd

Att bloggare slutar är helt förståligt. Men det är inte med det sagt att jag tycker att det är ok. Inte när denna bloggerska slutar.