1 dag sedan
Visar inlägg med etikett Kanske blir det boksignering snart. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Kanske blir det boksignering snart. Visa alla inlägg
söndag 28 november 2010
Det är synd
Att bloggare slutar är helt förståligt. Men det är inte med det sagt att jag tycker att det är ok. Inte när denna bloggerska slutar.
Något att snacka om:
Kanske blir det boksignering snart
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
