Innan jag gick till jobbet idag fick jag lov att dammsuga. Inte för att jag drabbats av akut städbehov utan för att Linn Ullman inte når så långt. En spindeldjävlaskit! satt i taket i sovrummet. Nu har den rackaren trillat ner i röret och är DÖD! Moahahaha rätt åt den.
För övrigt är det vackert ute och vackrare blir det med de stora flingor som nu faller. Over and out för nu.
1 dag sedan
