Visar inlägg med etikett Jo lite mer har jag att skriva om nu. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Jo lite mer har jag att skriva om nu. Visa alla inlägg

torsdag 25 november 2010

Nä fortfarande inget att skriva om

Innan jag gick till jobbet idag fick jag lov att dammsuga. Inte för att jag drabbats av akut städbehov utan för att Linn Ullman inte når så långt. En spindeldjävlaskit! satt i taket i sovrummet. Nu har den rackaren trillat ner i röret och är DÖD! Moahahaha rätt åt den.
För övrigt är det vackert ute och vackrare blir det med de stora flingor som nu faller. Over and out för nu.