1 dag sedan
Visar inlägg med etikett Jaha. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Jaha. Visa alla inlägg
fredag 4 december 2009
Ibland är jag inte överens
Det förs en konversation i huvudet så intensiv att jag funderar på att utvisa båda parter. Har ätit gott och druckit gott, och även lyckats se ett helt program av den där norska Skavlan. Och inte en enda i min omgivning har fått lida. Pratprogram är så ointressanta. "Jag-gillar-dig-och-du-gillar-mig program." Nu är det lika ointressant storslalom. Var är glamouren?
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
