Visar inlägg med etikett Jag skulle kunna återge vår sms-konversation så du blev lite klokare men jag skrattar för mycket. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Jag skulle kunna återge vår sms-konversation så du blev lite klokare men jag skrattar för mycket. Visa alla inlägg

tisdag 9 november 2010

Skrattar så jag får rutor på magen!

Först skrämde Sus nästan livet av mig när hon messade och frågade om vi skulle ta en kvällspromenad! Sen kallade hon mig hora, jag gillar henne skarpt! Men någon glögg får hon inte ikväll.