Visar inlägg med etikett Jag och sonen fick kalops till lunch. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Jag och sonen fick kalops till lunch. Visa alla inlägg

måndag 7 april 2014

Hur jag gör för att roa mig

Kvällens nöje är att bevista en stämma. Det är alltid spännande. Idag fick vi efterrätt.
Och en liten allergikänning, inget allvarligt, men äpplen är inte att leka med.