Visar inlägg med etikett Jag hejar på brynäs vilket lag hejar du på i ishockey?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Jag hejar på brynäs vilket lag hejar du på i ishockey?. Visa alla inlägg

måndag 8 november 2010

Jag är nog lite kär i Foppa

Har du sett reklamen för Risifrutti? Foppa är så himla rolig. Jag kanske ska tävla, jag kan ju vinna en dag med honom. Om jag vinner hoppas jag att han lär mig åka skridskor bättre än vad jag gör idag. Och så vill jag kunna bromsa så jag sprätter is upp på läktaren.