Visar inlägg med etikett Jag är trött. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Jag är trött. Visa alla inlägg

torsdag 3 april 2014

Ingen återvändo

Fick ett brev igår. Ett riktigt brev. Med frön.
Nu ska balkongen piffas!