Hej!
Optimistcoachen här! Först, vilken härlig atmosfär det är här. Me like. Mycket. Här kan vi komma fram och ta tag i saker, det känner jag!
Tänkte bara komma med ett litet, första inlägg, för att liksom bekanta mig med er.
Vill ge er en jättehärlig känsla att ta med nu när det snart är jul. Tänd ett ljus! Det blir mindre mörkt.
Imorgon tänkte jag att vi skulle öva på att bejaka barnet i oss. Lekfullhet är nyckel till lycka.
Till dess!
Ha det fantastiskt du underbara människa!
1 dag sedan
