De må ha världens bästa personal. Trevliga och serviceinriktade. Det hjälper dock inte när deras erbjudande suger. För varje gång jag är i kontakt med dem dyker det upp "nya" saker.
Fast så är väl alla andra också. Eller? När ska fri surf bli klassat som en mänsklig rättighet? Många frågor blir det.
Flugbajs Jenny mothårs Falsk Zenkonst Litet barn i framstolen Fucking Tierp Lilla Trollet Klumpadumpa Slipa stavar Hus runt ekvatorn Lunka på mus Blogga ben Avtackning pension kort formulering BiskopOljaHärnösand