Visar inlägg med etikett Inget mer te för mig idag hälsningar nästan-inkontinent. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Inget mer te för mig idag hälsningar nästan-inkontinent. Visa alla inlägg

torsdag 24 april 2014

Alltså Tele2

De må ha världens bästa personal. Trevliga och serviceinriktade. Det hjälper dock inte när deras erbjudande suger. För varje gång jag är i kontakt med dem dyker det upp "nya" saker. 
Fast så är väl alla andra också. Eller? När ska fri surf bli klassat som en mänsklig rättighet? Många frågor blir det.