Visar inlägg med etikett Ikväll ska jag och tonårsdottern gå på bio det är jag också oerhört taggad inför. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Ikväll ska jag och tonårsdottern gå på bio det är jag också oerhört taggad inför. Visa alla inlägg

tisdag 26 juli 2011

Jag; en lyckost

Idag har jag en träningsdejt. En dejt med finaste Suzan! Coolaste bruden jag någonsin träffat och den som faktiskt fick mig att börja träna på allvar, och tänka på vad jag stoppar i mig. De två år jag jobbat med min motivation kan jag säga att jag haft ovärderligt stöd både av hennes blogg och av henne personligen. Idag ska vi träna tillsammans! Och jag är supertaggad!