Visar inlägg med etikett Ikväll blir det morotsstavar med dipp. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Ikväll blir det morotsstavar med dipp. Visa alla inlägg

lördag 12 april 2014

Lång väg för god mat

Jag drog tvärs över söderort för att äta lunch med den här fina lundatjejen! 
Alldeles för kort men härlig lunchstund på Sushikungen som kan ha den godaste sushi i stan. Finast är den, utan tvekan.