Visar inlägg med etikett Hur kan man ha mandelmassa i en bulle och kalla det för kanelbulle?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Hur kan man ha mandelmassa i en bulle och kalla det för kanelbulle?. Visa alla inlägg

torsdag 17 april 2014

Vårstädning hemma

Själv sitter jag på ett fik. Och fikar. Synnerligen bra.