Jag fortsätter äta ordentligt, mest GI, tränar fyra pass i veckan och yogar ett pass. Faktum är att jag tränar så mycket att det känns som om jag tränar aschlet ur led. Men de sju centimeter jag minskat i midjan fram till idag, ikväll helt plötsligt har ökat med åtta centimeter, uppåt alltså. Och jag är neråt.
Är det nu jag kan ge upp och återgå till soffan? Champagnen har jag självklart aldrig gett upp.
1 dag sedan
