Visar inlägg med etikett Har jag ett gäng nykterister som läsare eftersom jag inte fått ett enda förslag på vin?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Har jag ett gäng nykterister som läsare eftersom jag inte fått ett enda förslag på vin?. Visa alla inlägg

torsdag 10 april 2014

Väckarklockan

Vilken bra uppfinning väckarklockan är. Synd att ägaren till väckarklockan som står i mitt sovrum inte är mogen nog att handskas med så avancerade tekniska prylar. Idag skrällde den igång 04.30. Min plan var dock att gå upp 06.30. Jag höll mig till min plan.
Hastade iväg till ett frukostseminarium om lärandet genom sociala medier. Jättegod smörgås och kaffe. Seminariet handlade mer om marknadsföring via Facebook. Lite nya siffror att memorera och en inbokad lunch nästa vecka blev facit.
När klockan slagit 10 hade jag även hunnit med ett besök hos sjukgymnasten. Effektiv morgon. 
Dagens varma sol ropade att jag skulle slå mig ner på närmaste uteservering, men eftersom jag är en person med fantastisk karaktär promenerade jag hem istället. Och resten av dagen återstår.