Hastade iväg till ett frukostseminarium om lärandet genom sociala medier. Jättegod smörgås och kaffe. Seminariet handlade mer om marknadsföring via Facebook. Lite nya siffror att memorera och en inbokad lunch nästa vecka blev facit.
När klockan slagit 10 hade jag även hunnit med ett besök hos sjukgymnasten. Effektiv morgon.
Dagens varma sol ropade att jag skulle slå mig ner på närmaste uteservering, men eftersom jag är en person med fantastisk karaktär promenerade jag hem istället. Och resten av dagen återstår.
