1 dag sedan
Visar inlägg med etikett Finns inget bättre än bubbel. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Finns inget bättre än bubbel. Visa alla inlägg
onsdag 23 december 2009
Arbetsdagens slut
Nä inte riktigt, men jag, G och A är helt ensamma här i stora långa mörka korridoren. Så nu åker skumpan fram. Skål!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
