Visar inlägg med etikett Finns inget bättre än bubbel. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Finns inget bättre än bubbel. Visa alla inlägg

onsdag 23 december 2009

Arbetsdagens slut

Nä inte riktigt, men jag, G och A är helt ensamma här i stora långa mörka korridoren. Så nu åker skumpan fram. Skål!