Visar inlägg med etikett Evighet och upprepningar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Evighet och upprepningar. Visa alla inlägg

fredag 30 oktober 2009

Efter bion

Filmen var mycket bra. Ska ta reda på vem som distribuerar den och låta mina tonåringar se den. Resten av kvällen har jag slösurfat tv tillsammans med äldsta tonåringen. Mysigt. Nu är det sängtime. Imorgon är det halv arbetsdag, äntligen träning igen, och höstens bandypremiär. Nu börjar vi prata sport.