Visar inlägg med etikett En ny tävling. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett En ny tävling. Visa alla inlägg

måndag 29 juni 2009

Tävling. Hurra!

Jag trodde visserligen vinsten var något helt annat. *rodnar* Men det här är nog ännu bättre för figuren.

Just nu pågår en utlottning på Ett dussin pannors blogg, du kan vinna ett par Walking trainers - stavlösa stavar.

*Walking trainers är ett enkelt och smidigt träninggsredskap som används vid såväl promenader, powerwalking och löpning.
*Walking trainers är ett diskret alternativ till stavar som du enkelt kan lägga i väskan eller fickorna när du promenerat klart/ska in i butiken/på bussen.
*Walking trainers stärker hand- underarms- och överarmsmuskulaturen samtidigt som blodcirkulationen ökar.
*Walking trainers passar för den som vill ha lite extra utmaning på promenaden eller löparrundan. Fungerar även som lätta hantlar vid träning.
*Walking trainers kan också användas vid lätt massage.


Var med och tävla du med på http://www.ettdussinpannor.blogspot.com/. Lycka till nu allesammans!Vinnaren får ett par (två st) Walking trainers á 250gr styck i grå färg.

söndag 26 april 2009

Tävling


Kunde inte låta bli att ge mig in och tävla igen. Andra gången på en vecka. Men de smycken som tävlingen handlar om är så jättefina.

Jag hittade tävlingen här hos Mina vingslag. Och bilden är från Wishdesign, klicka på bilden så hittar du dit.