Visar inlägg med etikett Dyr bil. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Dyr bil. Visa alla inlägg

onsdag 8 april 2009

3 177 kr. Som tappat.

Jojo, det var som jag trodde. Halvtaskigt batteri och gådda säkringar. Kostnad, ja, rubriken ger dig en ledtråd. Ja ja, det kunde varit värre.

Nä nu har jag funderat, på vilket sätt kunde det varit värre, än att förlora 3 177 kr som jag idag inte har?