Tack vare städerskans härjningar i mitt hem kom jag upp och ut. Startade med en promenad på åtta km, från hemmet till Södermalm. Köpte en ekologisk kaffe och snodde en gammal servett.
I solen på en parkbänk här på hipstersöder äter jag min macka och kollar in folk. Jag kanske går samma väg tillbaka.
Flugbajs Jenny mothårs Falsk Zenkonst Litet barn i framstolen Fucking Tierp Lilla Trollet Klumpadumpa Slipa stavar Hus runt ekvatorn Lunka på mus Blogga ben Avtackning pension kort formulering BiskopOljaHärnösand