Visar inlägg med etikett Det här med pollenallergi på äldre dagar är lite fånigt och snorigt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Det här med pollenallergi på äldre dagar är lite fånigt och snorigt. Visa alla inlägg

tisdag 29 april 2014

Saker jag gör

Tack vare städerskans härjningar i mitt hem kom jag upp och ut. Startade med en promenad på åtta km, från hemmet till Södermalm. Köpte en ekologisk kaffe och snodde en gammal servett. 
I solen på en parkbänk här på hipstersöder äter jag min macka och kollar in folk. Jag kanske går samma väg tillbaka.