Ikväll lämnade jag en bostadsrättsförening som jag varit ledamot i. Sorgligt, men behövligt. Och jag fick en så fin present!
Med föreningens logga. Tack snälla!
Nu ska jag göra lite övningar jag fick från sjukgymnasten.
Min lathet har räddat mig från mycket arbete!