Visar inlägg med etikett Det borde vara förbjudet att göra reklam för glass. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Det borde vara förbjudet att göra reklam för glass. Visa alla inlägg

torsdag 10 april 2014

Hur är det möjligt?

När spelade jag tennis senast? Jag tog några strölektioner när jag gick i 5:an eller kanske 6:an. Så det kan knappast bero på det. Att jag har en inflammation i armbågen, tennisarmbåge. 
Ikväll lämnade jag en bostadsrättsförening som jag varit ledamot i. Sorgligt, men behövligt. Och jag fick en så fin present! 
Med föreningens logga. Tack snälla! 
Nu ska jag göra lite övningar jag fick från sjukgymnasten.