På jobbet upphör nu den så kallade sommartiden. Så nu jobbar vi lite längre varje dag igen. Det är åtta! månader till sommartiden åter är tillbaka. ÅTTA onormalt långa månader! I ljuset av det är det märkligt att jag inte går hem och drar något gammalt över mig.
1 dag sedan
