Visar inlägg med etikett Det blir ett besök på IKEA till helgen och köpa värmeljus. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Det blir ett besök på IKEA till helgen och köpa värmeljus. Visa alla inlägg

måndag 13 september 2010

Ingen återvändo

På jobbet upphör nu den så kallade sommartiden. Så nu jobbar vi lite längre varje dag igen. Det är åtta! månader till sommartiden åter är tillbaka. ÅTTA onormalt långa månader! I ljuset av det är det märkligt att jag inte går hem och drar något gammalt över mig.