1 dag sedan
Visar inlägg med etikett Det är höstmörkt ute. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Det är höstmörkt ute. Visa alla inlägg
tisdag 17 november 2009
Försvunnen funktion
Kan någon snäll själ tala om för mig hur jag får tillbaka kommentarsfunktionen under mitt inlägg Tävling? Om jag klickar på rubriken ser jag att det är två kommentarer, men om jag bara läser inläggen kan jag inte skriva en kommentar. Sånt här höjjer inte alls mitt humör.
Något att snacka om:
Det är höstmörkt ute,
och jag lyssnar på Lundell
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
