Visar inlägg med etikett De får skylla sig själva. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett De får skylla sig själva. Visa alla inlägg

torsdag 12 november 2009

Jag är glad att jag inte bor i Vellinge

Heja Abbes pappa skriver om och länkar till det fruktansvärda klippet från Aftonbladet om Vellinge kommun i Skåne.

Det kanske inte är så långsökt att ett kommunalråd i Malmö uttrycker sig så här då: