Visar inlägg med etikett Då är frågan om det kan bli så mycket mer fel?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Då är frågan om det kan bli så mycket mer fel?. Visa alla inlägg

tisdag 24 november 2009

Fel, ful och fluffig

Av olika skäl behöver jag se presentabel/respektabel ut idag. Vet ju innerst inne att uppgiften är mig liiite övermäktig. Nåja, ganska nöjd gick jag hemifrån i morse. (jag har inte någon spegel).
Inser nu att jag inte lyckades.

Over and out.