Visar inlägg med etikett Champagne naturligtvis. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Champagne naturligtvis. Visa alla inlägg

fredag 20 november 2009

Champagne

Nu sitter vi här och dricker champagne, jag och Stort o smått. Och hon förhörs ihärdigt av mina arbetskamrater. Chefen min var nog lite avis på att han inte fick vara med.