1 dag sedan
Visar inlägg med etikett Champagne naturligtvis. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Champagne naturligtvis. Visa alla inlägg
fredag 20 november 2009
Champagne
Nu sitter vi här och dricker champagne, jag och Stort o smått. Och hon förhörs ihärdigt av mina arbetskamrater. Chefen min var nog lite avis på att han inte fick vara med.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
