Visar inlägg med etikett Bra filmer visas inte bara på bio. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bra filmer visas inte bara på bio. Visa alla inlägg

söndag 8 november 2009

Inte badväder i Horsfjärden

Stoppar handen i vattnet, men nä, inte badtemp för mig. Tar en lång söndagspromenad med kära vännen. Hem och gör västerbottenpaj, favorit i repris. På fredag ska den och våra egna fångade kräftor ätas upp.

Nu blir det däremot en omelett, och ett glas vitt. Kära vännen vill gå på bio, och jag vet inte vad jag vill. Herregud, det är fan ta mig måndag hela den här veckan. Och imorgon, jag lovar, det är säkert måndag då också.