1 dag sedan
Visar inlägg med etikett Bloggilska. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bloggilska. Visa alla inlägg
söndag 1 november 2009
Jag bloggar väl då
Är inte alls på humör, och fryser. Och vill inte ha den där förbannade dagen imorgon som kommer innan tisdag, då jag kommer att jobba sent till efter 21 och jag kommer att tvingas diskutera med människor jag inte alls vill träffa och återigen känna att i den position jag har finns inte någon möjlighet att förändra fokus. Och nä jag ville inte alls blogga ikväll, men jag känner att det var bra att bli av med detta. Så nu struntar jag i det här.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
