"Hej det är M från verkstaden. Du. Vi är konfunderade här, det är inte fel på startmotorn."
- Nähä? (Jag)
"Nä du förstår, vi har felsökt och det funkar hur bra som helst".
- Kanske det kan vara så att en säkring har gått och dragit ur batteriet (jag)
"ja det är så konstigt, vi förstår inte, den startar hur bra som helst"
- Hm. (jag)
"Tystnad"
- Kan det vara så att det hänger ihop med att klockan, radion och lampor har slutat fungera, och det i sin tur har påverkat batteriet på något sätt? (jag)
"Ja vi måste kolla om det är något annat"
- kanske... (jag)
"Det kan ju vara så att något har dragit ur batteriet"
- Äh hm jo.. (jag)
"Vi får felsöka igen och ringer dig imorgon igen, blir det bra?"
Men de är så otroligt snälla och trevliga på verkstan så det är ok. Men det är jag som ska ha betalt för jobbet.
1 dag sedan
