Visar inlägg med etikett Att vara nästan vuxen en dag som denna kan vara lite jobbigt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Att vara nästan vuxen en dag som denna kan vara lite jobbigt. Visa alla inlägg

onsdag 30 april 2014

Om det är lite tungt

Välj middag hos goda vänner. Och champagne. Mycket champagne. 
Go och Glad Valborg!