1 dag sedan
Visar inlägg med etikett Arbetslust. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Arbetslust. Visa alla inlägg
onsdag 15 juli 2009
Gnuggar sömnen ur ögonen
Hjälp! Mofsan och tuppen har varit vakna i evigheter. Jag börjar vakna nu. Två koppar kaffe på jobbet verkar inte riktigt hjälpa. Det enda som händer är att jag får ont i magen. Och vem i hela fridens dagar har snott min arbetslust? Jag är säker på att den var med mig när jag gick hemifrån. *springer i väg för att leta*
lördag 4 april 2009
Sa jag putsa fönster?
En kopp te till vill jag ha. Vem tog min "tvätta-fönster-arbetslust"? Ge hit genast! Eller förresten, vänta till efter te. Jag ska hänga tvätt nu. Och skriva protokoll.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
