Visar inlägg med etikett är jag bättre imorgon igen får jag väl gå och träna igen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett är jag bättre imorgon igen får jag väl gå och träna igen. Visa alla inlägg

tisdag 4 januari 2011

Äh jag hade bara en lite släng av...

De människor som envisas med att bara "ha-en-liten-släng-av" döden, influensan, dysenteriamöba, benbrott, salmonella eller what so ever och raskt skuttar omkring som nykära kaniner i gröngräset, de människorna ljuger. Bara så att du vet. Själv har jag ingen släng av. Jag blir toksjuk. Nu sitter jag här och har feber. Och ont i huvudet. Och det kom plötsligt. Lika plötsligt som en trissvinst, men utan glädjen, om du fattar. Nu vill jag gå hem.