Visar inlägg med etikett Åt en jättegod rödbets- och kanel marmelad till ostarna. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Åt en jättegod rödbets- och kanel marmelad till ostarna. Visa alla inlägg

fredag 11 december 2009

Julfest med middag eller inte

Ny organisation men ingen presentation. Vi koncentrerar oss på vin och ost och har alllmänt jättetrevligt. Och sen blir det mer vin, mer vin och snö. Fast det sista var fejk förstås.

Imorgon blir det verkligen en tidig kväll. Jag ska ju till Örebro, i helgen. Och behöver all vila jag kan få.