Visar inlägg med etikett Årets första humlor är väldigt stora. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Årets första humlor är väldigt stora. Visa alla inlägg

söndag 20 april 2014

Utsikt från en solstol

En som jobbar. Det är inte jag. Nu blir det sill- och laxlunch.