Visar inlägg med etikett Är pluras kök på Sicilien bra?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Är pluras kök på Sicilien bra?. Visa alla inlägg

torsdag 17 april 2014

Ibland är det mycket

Jag har självklart inte suttit och fikat hela dagen. Förstår att du undrar. Jag har ätit lunch också, med S. Lång lunch. Jag var hemma kl 19.