1 dag sedan
Visar inlägg med etikett Är pluras kök på Sicilien bra?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Är pluras kök på Sicilien bra?. Visa alla inlägg
torsdag 17 april 2014
Ibland är det mycket
Jag har självklart inte suttit och fikat hela dagen. Förstår att du undrar. Jag har ätit lunch också, med S. Lång lunch. Jag var hemma kl 19.
Något att snacka om:
Är pluras kök på Sicilien bra?
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
